Brrr!

Jag kom nyss hem från stugan, fick inte sova mer än ca 5 timmar inatt pga att jag inte kunde sova igår. Jag låg och vred och vände mig till strax innan 04, det blir lätt så när det cirkulerar alldeles för mycket i mitt huvud. Allt från tenta till vad jag måste ta tag i, borde göra osv. Ni känner nog igen er? Väl hemma så märker jag att jag glömt att stänga två fönster när jag åkte hemifrån i onsdags, tror ni det var kallt i lägenheten?! Jag har sprungit runt och tänt värmeljus och satt på mig raggsockor! Nu har jag precis hällt upp en stor kopp kaffe, och ska börja skriva på tentan.. Kl 16 har jag ett möte i stan, som jag hoppas kommer gå väl! :)

Jag saknar min Sandra dagligen! Hon lever det fina livet i London, utan mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0