En liten kille!

Jag ska ju bli faster igen, och fick reda på i dagarna att det är en liten kille som ligger i magen!! :-) aaaah, jag är så nyfiken på hur han ser ut, han kommer se ut som molly fast kille! haha! med andra ord lika vacker, och säkert en klon av Johan. I september är han beräknad.. Jag längtar!

Igår var det bmb som gällde, jag agerade makeupartist här hemma och sminkade både Jonna och Thissa, slutade med att jag gick runt i mjukisbyxor tills 23. Krogen var som den brukar.. Jag blev bjuden på både shot och öl men lyckades hålla mig städad. Relativt.. Jag har en tendens att alltid göra något konstigt ute, sist var jag upprörd på kön och det gick ut över stackars vakten som fick höra att han var "jävligt underbetald i den här kön" jag ville tydligen ut, men kom inte ut nog fort. Denna gången var det damen i entrén, jag ville gärna höra vad hon skulle göra om jag vägrade betala mig in, eller om jag inte skulle skriva på kvittot, "för det kanske jag helt enkelt inte har lust med.." Hm, jag skrev under.

Jonna har varit här ikväll och myst med mig, gjorde ordning wok och sen har vi legat i soffan med en varsin godispåse och bara pratat, det finns alltid något att prata om.. oavsett samtalsämne. Kvällen fick en bra avrundning, måste jag tillägga ^^ Nu ska jag lyssna på en och samma låt kanske 10 ggr till innan jag går och lägger mig, har hittat en låt jag lyssnade på när jag var liten, och är lite småbesatt! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0