Hos Emma

Hej på er! Just nu sitter jag hemma hos emma och sammanställer enkäterna vi har till vår laboration, räknar ut medelvärde på vardera fråga etc, tar verkligen lång tid! vi upprepar samma prodecur om och om igen, för att sedan jämnföra våra enkäter. Lite kul är det såklart, men hade velat ha något som skötte "grovgörat" åt en ;-) Vi har även hunnit med att slänga iordning mos och korv + lite kaffe på det. Ikväll sover jag hos mamma, jag har lagt in ett önskemål om grönsaker och dipp kvällen till ära! mycket godare än chips och dipp om ni frågar mig.



Dagen möte gick över förväntan, jag trodde inte det skulle kännas så bra som det gjorde. Summeringen är att jag har en av dom bästa chefer, som har stor förståelse. Så nu får vi se vad framtiden har att utvisa, planen är lagd för tillfället. Har inte riktigt hunnit reflekterat så mycket över det idag, men det kommer komma tillfälle till det också. Nu är pausen över, åter till enkäterna. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Regina

Johanna ring ring åh ring ring, why dont you give me a call!

2011-04-08 @ 10:51:52
URL: http://mebyregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0