Karlstad kirurgiska laserklinik

Som tidigare gäller 10% rabatt på utvalda behandlingar, juvedérm restylane, laserhårborttagning om ni uppger mitt namn och min blogg när ni ringer och bokar tid. Pris för just din behandling finner du på deras hemsida, Kliniken ligger numera på Färjestad herrhgård i fina ljusa lokaler.


Jag har sedan ca ett år tillbaka fyllt mina läppar med juvedérm, och har oftast en hel spruta vid varje tillfälle. Hur länge det håller varierar från person till person, för mig brukar ca 6 månader vara då jag fyller i igen. Den som behandlar mig är Lena, leg sjuksköterska som alltid göra ett lika bra jobb och som jag är otroligt nöjd med. Jag rekomenderar henne varmt!

Kommentarer
Postat av: natasha

Hej jag ska gå&fylla mina läppar nästa vecka, tror du rabatten fortfarande gäller? isf kan du skicka iväg ett sms till mig på vad jag ska göra för att få rabatt haha :) tack! 0700 442 082, ta hand om dig

2011-08-10 @ 23:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0