Kurskväll

Jag lade min bloggdesign i Lindas händer, och gud vad nöjd jag blev :) verkligen hur fint som helst, allt faller mig helt i smaken. En sak som är säker är att jag aldrig kunnat gjort detta själv! Så tack så mycket för hjälpen Linda!
Under kvällen har jag och min moster varit på handledarkurs på körskolan, efter ca 4 timmar i ett och samma rum och på en och samma stol gjorde mig ordentligt trött, men vi tyckte nog båda två att kursen var givande! om inte annat nyttig för henne som tog körkort för måånga år sedan :) Nu landade jag precis hemma, och ska ta mig ett varv i lägenheten i mina nya skor som jag unnade mig från nelly, dock vet jag inte om jag törs gå i dom! eller överhuvudtaget kan gå i dom, så det är möjligt att det blir en retur. Jag får ta bilder, och visa er helt enkelt så förstår ni bättre. Ska kasta ihop lite soppa och ta mig en välbehövlig dusch innan jag landar i sängen, Skulle egentligen hem till Sandra ikväll och ordnat med en sak men det får helt enkelt bli imorgon istället. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Du vet väl att du måste ta kort och lägga upp här nu Johanna, om du skall bli en riktig och framgångsrik bloggare ; ) Haha

2011-04-06 @ 21:44:56
URL: http://lindablom.se
Postat av: Johanna svarar

Haha! Ja, jag ska bli flitig. tro mig ;-)

2011-04-06 @ 23:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0