Laborationen klar

Blev nyss klar med labben, nu är det "bara" hemtentan kvar.. 10 sidors arbete ska nu vara klart innan måndag, jag hade tanken om att bli klar innan helgen men jag vet inte om jag tagit mig vatten över huvudet. Stugan var iallafall ett bra val, att få vara i en annan miljö gör ändå en hel del för själen. Jag ska börja med att läsa genom delar av boken, och välja teorier som jag tycker passar, för er som undrar så ska jag redogöra för lagar till en robot, Ja ni läste rätt! en robot. Forskningen och utvecklingen av robotar går fort, och dagens robotar ser rent av mänskliga ut. Det finns redan grundlagar, men min uppgift är att komma på minst 5 följande lagar och dom ska vara refererade till vår litteratur som för övrigt är helt på engelska. Låter kanske som en liten sak att göra, men tentan ska vara på ca 10 sidor, och hälften av det borde vara fakta om teorier. Vad säger ni? Kaffe säger jag!


Kommentarer
Postat av: Regina

Stackare!!! Jag förstår och lider med dig !!

2011-04-15 @ 11:34:56
URL: http://mebyregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0