Lördag

Hej på er! Sitter just nu och har knåpat med nål och tråd, mitt tålamod är verkligen inte bästa! Har sytt in en klänning som jag anser blivit alldeles för slapp, får väl se om den håller på :) Idag skulle jag egentligen varit och ridit igen, men imorse vad jag otäckt trött så jag fick hoppa den idag, lika bitter när jag vaknade och var utsövd.. för visst hade det varit underbart denna lördag. Siktar på nästa vecka istället! Mötte upp Kajsa och drack en kaffe på tempels uteservering, hon unnade sig både en öl och ett glas rött! nom nom, själv sparade jag mig till kvällen. Ska kasta i en tvätt, och sen kasta mig själv i duschen.. Får hem lite vänner på vin, sen får vi se hur kvällen blir! :) Jag sitter just nu och har jordens sämsta humör - för allt och ingenting. Men jag hoppas det vänder inom kort! Ha en fin lördags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0