Måndag

Har ni haft en bra helg? Jag kunde inte somna inatt, men tvingade mig ändå upp vid 10. Har tenta-vecka och är därmed "ledig" från skolan, ångesten börjar smyga sig på då jag har en labb och en hemtenta att skriva. Den ena ska vara inlämnad på fredag, och tentan på måndag. Jag har därför bestämt mig för att packa väskan på onsdag, och åka upp till sommarstugan som en äkta författare och skriva klart allt. Där får jag lugn och ro, mamma kommer vara på jobbet under dagarna och jag kan bara fokusera på att skriva, i en skönare miljö än mitt eget vardagsrum! Labben har vi ju kommit halvvägs med, så det är skrivandet kvar. Men hemtentan känns, väldigt avlägsen eftersom det ligger en laboration framför.
Sitter och pimplar kaffe, och ska snart göra mig iordning för en eftermiddag på jobbet! underbart väder är det idag också, vårkänslor! bra känslor, min magkänsla gör mig gott idag :-)


Kommentarer
Postat av: Regina

mäh! Rider du regelbundet? Fan va kul! Nu saknar ja dig ju!

2011-04-11 @ 22:33:16
URL: http://mebyregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0