Möte

Hej på er! Gårdagen spenderades på jobbet, och sen på tempel i stan för hårvisning.. denna gången var det Schwartzkopf som hade vårens trender på menyn, enligt min smak lite för "galet" för att kunna använda på dagliga salonger men vissa färger och klippningar var riktigt fina! Var förbi Kim och hämtade hans väckarklocka på vägen hem, haha! eftersom vi har bott ihop vet jag att hans klocka fungerar, och jag brukade alltid vakna direkt när den ringde. Även under gymnasietiden måste tilläggas! Dock hade han väldigt låg volym på den så den gav inte full effekt, har vridigt upp till max och väntar med spänning inför imorgon :D

Idag ska jag på möte på universitetet med en studievägledare, mamma är så snäll att köra upp mig så nu sitter jag och väntar på henne.. Jag hoppas mötet kommer ge mig nya insikter och kunskaper, så jag vet säkert vilken väg jag ska välja. Sen kan det ju vara så att jag väljer en väg, som jag sedan inte kommer in på.. men då vet jag att det förhoppningsvis finns andra vägar att ta, som leder till samma mål! Jag har inte hunnit visa er mitt hår, och har en mindre bra bild från i veckan, det vi gjorde var att lägga folieslingor i hela håret med blekning (9procentväte) och sedan la Johannes en toning SPA+SPV med andra ord Sheerpastell Ask och Violett för att dämpa mina varma nyanser. Dock blir jag ännu mer sugen på att bli kallare, så när tiden finns ska jag lägga över ytterligare en toning med SPA+SPN med andra ord ask och natur ;-) det kanske inte säger er så mycket, med lite kul är det kanske att veta mer ingående vad som gjorts. Sedan klippte han av ca 1 dm på mitt väldigt torra år!

 



Kommentarer
Postat av: Regina

Åh Johanna vart har du tagit vägen? Du kan ju komma ihåg i ditt guldfisk minne att ringa mig? Gå på stada, kika, kaffe med mera? Pöss pårej min sockertopp

2011-04-05 @ 19:12:18
URL: http://mebyregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0