noll karaktär

Jag är tydligen svårt trött, och sjukt sliten just nu för jag lyckas inte ta mig upp på morgonen! Jag har fått tagit hjälp av personliga, mänskliga väckarklockor för att ta mig upp, Emelie sov här i helgen, både min kusin och mamma har fått agera telefonväckarklocka i flera dagar.. igår ställde jag två av mina klockor, på 07. Vaknar av mig själv 09, jätte bra! Tack så jävla mycket för den! Nu är det den trejde föreläsningen jag missar på en vecka, den trejde! jag får sån sjuk ångest och vill bara dra täcket över huvudet och bli passiv. Hur lyckas jag?

Jag har visserligen jobbat mycket mer än vad jag brukar denna vecka som varit, måndag tisdag fredag lördag söndag och ska även jobba idag. + skolan på det.. Pengar för mig, men tydligen så har jag ingen karaktär och lyckas inte både jobba och sköta skolan. Sur, arg.. uppgiven.
Något som är fruktansvärt mycket roligare är att jag fick VG PÅ SALSTENTAN! som jag gjorde för två veckor sen, mina 15 sidor och skrivkramp gav belöning, kammade hem 40.5 p av 53. Jag är riktigt stolt över mig själv! Det kändes som en stor vinst och en push framåt, "du kan det här".. istället för "det här går aldrig". Försöker vräka i mig kaffe nu och bli pigg, pigg pigg pigg.. Mitt lilla blogguppehåll har helt enkelt varit pga tidsbrist. Ha förståelse för det mina vänner!

Och till dig Linnea: Tack för dina värmande ord! sådant är verkligen kul att höra, och får mig att kämpa på ännu mer, så tack och detsamma till dig och din lilla familj som är hur söt som helst. Hennes blogg läser ni HÄR :-)

Kommentarer
Postat av: liiah - mamma till Belle

WOW! grattis till VG´t, sjukt stort ju!! du kan ju verkligen! duktiga du .. önskar jag hade samma karaktär när det kommer till plugget. Jag har inställningen att det nog är för svårt för mej, att jag inte har den "hjärnan" och därför ger jag det inte en chans utan sitter istället och avundas de som gör det och klarar det.. Grattis igen och stor kram<3

2011-04-04 @ 17:45:49
URL: http://www.mrsvandeerkamp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0