Onsdag

Har spenderat nästan hela dagen på jobbet, inte jobbat utan fått mitt hår fixat! Min utväxt var alldeles för varm av misstag som vi gjorde förra veckan, hätta på! och herregud, jesus, moses, i hela helvetet vad ont det gjorde! jag har aldrig upplevt dylig smärta. Jonnas kommentar "men det låter som du föder barn".. haha :D x antal timmar senare var vi klara och jag är nu blond och nöjd! :) Cyklade sedan iväg och hämtade ut ett paket, som innehöll en hallmatta! svart och vit-randig, och passade perfekt i min hall! Har varit riktigt händig ikväll, förutom att jag tagit tag i disken som tittat styggt på mig ett bra tag, så har jag klippt, sytt och spikat! Var tydligen väldigt extas över att diska förut, lyckades slå sönder en tallrik och skära upp fingret, hade Jonna i telefon och formulerade mig enligt följande "Jag tror jag har glas i fingret, eller det är nog tallrik. Jag har tallrik i fingret" .. haha! Så kan man ju också se det ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0