onsdag

Hej! Jag var faktiskt vaken imorse, men bestämde mig för att hoppa dagens föreläsning när ingen annan skulle dit, det var en "gästföreläsning" och hade inget med det vi gör nu att göra. Dock blev ångesten ändå total när jag vaknade andra gången, på fredag gör jag comeback! och kommer aldrig falla in i denna svacka en gång till! nåväl om man hoppar en föreläsning någongång, men jag har varit lite väl överdriven senaste veckan med mina försovningar.

Idag ska jag hem till J som jag är kontaktperson till, fika och umgås och sedan blir jag upphämtad av min moster för kurs på traffikskolan! Det är hon som ska bli min handledare, därför måste denna kurs göras.
Just nu har jag inte så mycket mer att tillägga, jag ska koka kaffe och fixa i ordning lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0