Övertid

jag går definitivt på övertid, trots att jag sov till nästan 13 idag.. har spenderat em/kvällen utomhus, vi köpte med oss mat och njöt av dom sista timmarna i solen. Dog några timmar i soffan, och gick sen ner till Kim en stund. Eller ska jag säga Kim och Reese? dom sitter mer eller mindre ihop, Reese gjorde min kväll med sina sjuka kommentarer och betraktelser! På något vis kom vi in på ämnet under/överbett, jag tycker ju allt som har med djurhumor att göra är hysteriskt roligt.. jackpot på reeses kommentar om sin hund, "Min hund hade överbett, han såg ut som en haj i profil" Haha! jag gick in i min karaktär som ferdinands mamma, fick mitt skratt inspelat och bara det gjorde ju att jag vek mig av skratt, skrattar jag så? herregud jag måste skärpa mig, ta mig i kragen och skratta normalt. Lät mer eller mindre som Långben i Kalleanka. Nu har jag suttit och tryckt i mig popcorn och filosoferat alldels för mycket som jag brukar göra efter kl slår 00.00.. jag måste bevara min trötthet och gå och lägga mig. Jaha, och vad blev det här för inlägg då?



vad vore en blogg, utan egobilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0