Så kan det gå

Jag har aldrig sagt att jag är en människa med vett, har spenderat kvällen utomhus med en god vän och två flaskor vin.. jag sitter nu och myser till himmelsk musik och drömmer mig bort, skrattar åt mig själv och förbannar mig själv över mina misstag och ler över det som har varit bra, filosoferar som jag brukar med andra ord! Vad har ni för drömmar? Ni kanske är människor som ältar det ni inte borde gjort, det ni borde göra, det ni vill göra något åt, det ni önskar att ni gjort något åt.. jag resonerar att varje tid har sin charm, varje ålder har sin tid. Varför ångra något som du inte kan göra ogjort? det kommer aldrig bli, just ogjort. Ta vara på att det ligger framför er, och inte bakom. Med andra ord, finns det tid för att uppfylla era drömmar! skrämmande eller inte, det är erat val! Som sagt, jag har aldrig sagt att jag är en människa med vett.. men det är bättre att leva idag, än stanna kvar i det som var igår, eller oroa sig över vad som kommer hända imorgon. Gud ska veta att det är så mycket jag vill ändra på, i det som varit och det som är just nu. Jag kan inte göra mer än att försöka, sen kan man inte få allt man vill ha.. men en halv seger är vunnen om du kommer halvvägs, lätt att glömma jag vet! men försök ha det i bakhuvudet, så kommer varje milstolpe kännas mer värdefull. Lyssna och hör på.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: J0ss3

Fint skrivet :)

2011-04-25 @ 23:13:30
Postat av: J0ss3

Fint skrivet :)

2011-04-25 @ 23:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0