Så var det kvällen

Dagen har gått i stadig takt, jobbat.. kom hem, åt lite kvällsmat och nu kommit hem från en promenad med en kär vän. Skönt med lite luft på kvällen, så sover man bättre :) Halva dagen var jag på sprudlande humör, solen ute gör verkligen sitt. Dock kände jag mig på betydligt sämre humör senare på dagen, haha så typiskt mig att skifta i humör och mer eller blir förbannad för ingenting. Alltid min stackars mamma som får ta dom samtalen med mig, är ju aldrig meningen men ibland går liksom energin ur en bara sådär och ingenting duger eller känns bra! Så kan det vara ibland, fick en kommentar från mitt hjärta Regina om jag rider regelbundet, och det gör jag inte. Jag har bara varit iväg en gång, men planerar dock sitta upp på hästryggen fler gånger under våren :)
Jag saknar dig med Regina v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0