Söndag

Ett konstaterande från gårdagen: jag är värdelös att hantera pengar. Om jag får en bra lön så tycker jag att jag är stenrik! ingen mer taxi, nu är det sommar! gå sa ja! :D Gårdagen spenderades på bluemoon, förstår inte varför dom släpper in så många samtidigt, jag fick lite lätt panik av allt folk! gick knappt att gå där inne, så då gick jag ut.. sammanfattningsvis, trevlig kväll :) Har suttit ute som ett troll och fikat med Jonna, charmen med herrhagen är ju att ingen bryr sig om hur man ser ut.. Man är alltid sexig när man är bakfull, eller? haha! nu kommer Regina förbi på en kaffe, sen blir det mat med Jonna mfl. Har ni haft en bra påsk? mätta, glada, nöjda och belåtna? bakfulla, full i fan? haha! Var uppe i stugan igår och åt påskmat, åkte vespa och dödade ormar.. lyckades bränna mig något så grymt i solen, mamma föreslog en solhatt till nästa gång! Ja, det hade väl varit något för personer som mig, utan något pigment! Bild från gårdagen:


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Sv: Haha nej verkligen inte.. :P

Tack detsamma!

2011-04-24 @ 19:47:52
URL: http://sofiaikarlstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0