sönd..måndag

Känns som man inte riktigt har koll på dagarna just nu, men måndag är det! Isabelle kom hem från Norge imorse, min älskade vän! så skönt att spendera en timme i telefon med henne, prata om allt mellan himmel och jord :) Hon har varit min bästa vän i 14 år, och kommer alltid att vara.. Dagen på jobbet var seg, sov 7 timmar inatt men vaknade som ett vrak. Ont i hela kroppen? Nästan som jag hade slagits i sömnen, för jag har typ träningsvärk överallt och blåmärken på konstiga ställen. haha! någon måste ha klivit på min fot i lördags iallafall, för jag har ett blåmärke precis nedanför stortån. Kan bero på min panik löpning till stan i lördags, haha.. en helt annan historia det, men kan ju säga att jag mer eller mindre är beroende av min mobil.

Men vad gör det..
Ska försöka få i mig någon mat nu, sen ska jag glida ner till Marcus och försöka få honom att dricka öl/vin ute på hans balkong. Det är ju så gött väder ute! går inte att sitta inne..

Kommentarer
Postat av: Bulls

Älskar deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej <3

2011-04-25 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0