Tentan avklarad

och det känns underbart! Har varit så trött hela dagen, somnade alldeles för sent inatt och gick upp vid 07 för att ha föreläsning, åt lunch och sen stannade jag och Emma kvar i skolan och skrev klart tentan. Nu är det bara att hoppas att man klarar den, eftersom jag tyckte den var soppas svår så känner jag mig inte alls trygg i att det går vägen, men åh jag hoppas verkligen jag blir godkänd! Tentan firades med ett besök på willys, fick med mig tre kassar hem så nu är kyl och frys välfyllt igen :) Det kommer bli en tidig kväll för mig idag, ska bli riktigt skönt att sova! haha!

Lite nya bilder på min brorsdotter Molly, hon är min ögonsten så ni kommer få se mycket av henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0