Tisdag

Vad kul att så många har hittat till mig blogg! :) Välkomna! och hoppas ni stannar! Jag är lat och sitter fortfarande i min morgonrock, dricker kaffe och tänkte kicka igång dagen med en dusch! Min goa kusin agerar husmor idag och bjuder mig på pannkakor till lunch, så jag slipper tänka på det idag! vilken LYX! Hur gör ni för att vakna till på morgonen? Själv sitter jag med mina stora headphones och lyssnar på hög, och halvt hysterisk musik! haha! Jag var inne på min kollega och väns blogg, och fann två klipp som gjorde att jag tillslut satt här i soffan och grät, tårarna forsade ner för mina kinder för så rörd blev jag.. Kan inte föreställa mig hur det skulle vara, men jag blir alldeles varm inom mig av hans kärlek till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0