Dagens känsla

Består enbart av mig idag, det är freakvarning på mig själv idag. Jag morrar, fräser och suckar inombords. Jag är med andra ord sur onöjd och bitter över det mesta! haha! på senaste åren har jag gått och blivit världens pms-kärring. Jag har t om googlat på naturläkemedel som kan vara till hjälp i dessa svåra stunder, det gör inte saken bättre att det faktiskt är saker som äter upp mig inombords, gissa vad? vad är det nästan alltid? om det inte är män, (som det inte är nu) så är det.. ja, just det pengar! ekonomi, överlevnad, välfärd, jag ser bara räkningar och ett tomt konto. Jag ska inte ha pengar tror jag, inte tillgång till något som kostar för det bara orsakar ångest så länge jag inte är överöst och kan fnissa åt summan på mitt suveräna nordea person-konto.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0