Hej!

Ledig dag, har inget planerat förrän i eftermiddag så det känns riktigt gött! Sitter och dricker kaffe framför tvn och smider planerna inför helgen. Jag fyller år så det ska självklart firas! Vi blir ett gäng tjejer hemma hos mig på lördagen, och självaste födelsedagen som är på söndag ska firas ute i stugan med familjen. När som helst nu kommer min brors son att komma till världen, han är beräknad till den 27 vilket är på lördag! Ska bli så underbart med en liten bebis i familjen igen, och jag är så nyfiken på hur han ser ut. Min bror ringde nyss och frågade vad jag önskade mig i present, gud vad svårt det är varje gång att komma på vad man verkligen vill ha. Jag har redan gett förslag till mamma och min kusin på top presenterna, men det är klart att det alltid finns något man suktar efter. Har ni några förslag? :)

Kommentarer
Postat av: Regina

Kan inte du skriva några förslag om vad du vill ha? Kom igen nu, bräs på!

2011-08-24 @ 12:05:29
URL: http://mebyregina.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar

Jag har svarat i din blogg :)

2011-08-24 @ 12:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0