Måndag

Det känns verkligen att hösten är på gång ute, det är kallare, andra dofter, andra färger osv. Jag har fått hem papper från skolan om tid och plats och det är verkligen ett tecken på att hösten närmar sig - skolan! Min dag startade i ren panik, cyklade till jobbet i regnet för att sedan stå utan nyckel utanför butiken. PANIK! Fick ringa min chef som låg och sov, snäll som han är var han där på 10 min så jag hann öppna butiken i tid. Men usch, jag hatar när sånt händer. Snäppet värre hade visserligen varit en försovning.. Det bästa man kan göra vid den här tiden på året är egentligen att välkomna hösten, det är ju ingen idé att försöka motsträva den eftersom den kommer att komma oavsett. Tänd ljus, kolla på film, drick rödvin, ha en spakväll hemma, gå ut och gå, laga någon god mat, läs en bra bok, lyssna på favoritmusik, smid roliga höstplaner, färga håret i en helt annorlunda färg, köp något nytt till garderoben är några alternativ. Jag älskar ju smink och underhåller mig därför med olika sminkbloggar för att få insperation, tänkte dela med mig av favoriten! Klicka HÄR :) Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0