Rörig dag

Ja ni pojkar, det har visst hunnit gå några dagar! Jag har jobbat varje dag sen i torsdags, ledig idag och ska gå på imorgon igen. Dock är jag ledig i helgen! Den stora nyheten är att Jag kom in på vård och stödsamordnare!! Det känns helt underbart att ha ett tydligt mål framför mig, allt slit är har nu gett tillbaka. Jag sökte även till Socionom som jag ändå lyckades kampa hem en bra reservplats på, dock räckte det inte hela vägen! men jag är jätte glad och förväntansfull ändå eftersom jag var lika intresserad av båda. Så nu kör vi! I Söndags var Jonna inne på jobbet, bakfull och lite skakis ville hon ha förändring i håret. Jag var inte sen med att ge henne en ordentlig förändring, snarare makeover. Vi gick från blond till en knallig rödkopprig färg och det blev hur snyggt som helst. Dock kommer vi behöva lägga i en djupare färg i veckan för att undvika det "dassiga" i längderna. Tada!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Säger det igen, sjukt snyggt! Se till att hon har med sig en revlon-bomb hem efter andra färgningen också, rött/koppar är svårt att hålla snyggt utan att tillföra pigment, speciellt på ett tidigare blont hår : )

2011-08-10 @ 09:54:10
URL: http://lindablom.se
Postat av: Johanna svarar

Eller hur, jag är riktigt nöjd med mitt verk! Ja jag vet, ska kolla på det när jag kommer till jobbet! Ses sen! :)

2011-08-10 @ 12:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0