Something big.

Jag tror bestämt att jag inte berättat detta, men jag ska bli gudmor i Januari, min bästa vän Isabelle ska bli mamma!! Seriöst något jag kanske inte förstått än, min bästa älskade, vackra vän ska få barn! (??) och jag ska bli detta barns gudmor. Om jag nu blir gudmor åt min brors andra barn (vilket jag hoppas då jag är gudmor åt hans första) så kommer jag ha tre barn under mina vingar. Är inte det hur stort som helst?! jag är så stolt två st, eller det är faktiskt 4 föräldrar vill ge mig den äran, och det ansvaret. Även om jag är långt ifrån barn "tankar" och knappt kan ta ansvar över mig själv haha.. Jag och Isabelle står på två helt olika plattformer i våra liv, jag trivs med mitt eget liv men är jätte lycklig över hennes, Hon är värd all kärlek som hon kan få! och som tur är har jag gett hennes sambo godkänt! ;) när jag ser henne och Robert ihop så kommer jag ihåg hur det var att vara sådär superduper kär, och hur underbart är inte det. Något som dock gör mig rörd är att hon själv sagt att robert är en "manlig form av mig" så då måste han verkligen vara something special, eller? Jag älskar dig min vän, nu börjar ett helt nytt liv för dig och jag tänker följa varje steg.

Gammal bild! haha




Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag blir rörd, en liten tår i ögat här på jobbet, goa du! <3

2011-08-02 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0