Stort, större störst!

Igår när jag var påväg till maxi ringer Isabelle och berättar den mest otroliga, fantastiska, overkliga nyheten! Hon hade precis varit hos bm, HON SKA HA TVILLINGAR!! inte nog med att jag förmodligen inte hade smällt att hon ska bli mamma överhuvudtaget så ska hon nu ha två st! Jag började mer eller mindre storgrine inne på maxi, allt kändes tillslut verkligt, vilken lycka! Ska bli så spännande och se hur dom ser ut, hur dom är. Eftersom tvillingar oftast föds för tidigt så är hon nu beräknad till december, och det är SNART! Ja det är obeskrivligt, men det känns hur kul som helst och jag lär grina fler gånger. Dock vill jag vara med när hon ska ha, vara brevid och stötta och heja men det går inte. Jag litar på Robert ;) hehe! Senare under kvällen fick jag även reda på att ytterligare en vän ska bli mamma i februari! vilken total babyboom! också otroligt kul för henne då jag vet att hon verkligen har velat detta länge.
What ?!

Kommentarer
Postat av: S

Tack gumman :) Och Gud va kul för Bella :D massa grattis till henne!!!

2011-08-27 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0