Ytterligare en dag @ work

När jag stänger butiken ikväll är jag sedan ledig heela helgen! underbart! Jag ska ut med vänner och bla fira att jag och Kajsa kom in på våra utbildningar, jag förväntar mig ingen lugn kväll och jag vill nästan må lite dåligt på Söndag, haha! Det blir många lugna timmar på jobbet vilket leder till att jag har tid till att fundera och filosofera mer än vad jag redan gör, utreder mig själv, planerar framtiden, analyserar saker som varit etc. Kan tyckas jobbigt, men jag har kommit fram till att det faktiskt är riktigt bra! Jag blir liksom effektiv i mitt tänkande och "får mycket gjort" i huvudet. Sen är det bara att genomföra tankarna så dom blir till verklighet, inte alltid lika lätt. I skrivande stund ligger min mamma och pappa säkerligen på stranden i Sicilien och mår gött, det är dom värda!! Lite tomt blir det, jag är van att ha en vardaglig kontakt med mina föräldrar. Också ett konstanterade under dagen, vad skulle jag göra utan dom? och kommer jag någonsin sluta vara beroende av dom? beroende är man väl alltid på ett sätt av sin familj, men jag börjar bli vuxen. Nej, jag är vuxen om man hänvisar till min ålder. Men mamma brukar fortfarande understryka "vi vuxna" när hon pratar om alla andra än mig haha! Nu åter till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0