Äntligen över

4 timmars salstenta i Juridik är nu över, det var längesen jag var så nervös inför en tenta.. Hela grejen kring en salstenta får mig att bli stressad haha. Jag kommer förmodligen göra ett par till innan jag är klar dock, kan inte säga hur det gick faktiskt, det kändes okej men jag är absolut inte säker på att jag klarade mig. Jag lyckades iallafall svara på allt, och nu är det bara att hoppas på att det räckte till ett godkänt. Och så får man tänka att det inte är hela världen, om jag inte skulle klara den! Då får jag ta nya tag, och gör omtenta i januari helt enkelt.. Ikväll firar mina klasskompisar med tentafest, hade gärna velat vara med om jag inte hade jobbat imorgon. Ska upp 08 och känner inte att jag orkar vara bakfull imorgon.. Jätte tråkigt, men det kommer fler gånger :) Har istället myst med Nathalie hela kvällen framför idol, legat och pratat och bara stressat ner.. Just nu känns faktiskt det mesta helt ok :) Hoppas ni har en fin fredagskväll, jag tänkte snart krypa ner och få välbehövlig sömn!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det var en trevlig tentafest!



Men jag var bra sugen på soffan hemma också, men strävade väl iväg till slut :)



Hoppas att din helg varit bra!

2011-12-11 @ 16:40:51
URL: http://pearldrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0