Det här med namn.

Alla, eller iallafall många har sina favoritnamn som man drömmer att ha på ex sina barn etc. Men så har vi dom här namnen som när jag hör tänker "Hur kan man döpa sitt barn till det?" överlag är det väl klassiska namn från förr, när dom var moderna.. Likaväl som alla udda namn är moderna nu, desto konstigare desto bättre! det är allt från nimo, nilo, ludde tudde, fnudde, piprensare fisk kött och skaldjur. 

Två namn som jag har väldigt svårt för, är Jonas och Krister. Tänk och vara 6 månader och heta något av dom namnen. Har även svårt för tjejnamn som typ Maria.. nä, bevaremig väl det är väl tur att man har ett sånt dretsnyggt namn som Johanna .. 


Må julen vara helig, och att ni bränner hela lönen på julklappar och sköra julkulor/Jonashanna  


Kommentarer
Postat av: Grannen

Haha du är rolig du :)

2011-12-10 @ 13:50:51
URL: http://fridamarieandersson.wordpress.com
Postat av: Linn

jag gillar jonas, men mitt ex heter det så mina barn kommer INTE få henne det ;)

2011-12-11 @ 16:36:52
URL: http://pearldrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0