Dricker kaffe och väntar på Jonna som ska ...

img_9828 (MMS)

Dricker kaffe och väntar på Jonna som ska komma hit och bli festsminkad inför kvällen, kul! :) älskar som sagt att jobba med smink, och att fixa andras smink är absolut roligast. Sminkade denise på jobbet i veckan, fick använda hennes penslar, produkter och verktyg. Och eftersom jag annars nästan bara använder mig av fingrarna när jag lägger ögonskugga så var det bra träning för mig :) färgerna gör sig inte riktigt rättvisa på bilden och det hade gått några timmar, men jag tycker ändå jag fick till en fin make :) om allt går som jag vill så är det inte allt för länge kvar tills jag får gå utbildningen. Återkommer med bild på Jonna senare om jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0