Många klagomål nu.

Förstår om ni tycker att jag är jävligt tråkig som egentligen bara klagar på min höga arbetsbelastning förtillfället, jag t om använder mig av ordet "arbetsbelastning" som om jag vore något akademiskt ljus haha! Men just nu så är det faktiskt så, jag har otroligt mycket att göra i skolan. Mitt huvud dunkar av både fysisk huvudvärk och juridiska begrepp, lagar och paragrafer. Har suttit och renskrivit mina föreläsningsanteckningar i sammanlagt snart 5 timmar idag, och då har jag varit halva dagen i skolan på det. Jag har fortfarande en del att skriva klart innan jag ska vara i stan och nöta allt imorgon med några klasskompisar, innan det ska jag förbi Linda och hämta ett kompendie och skriva ut den här skiten. Jag lovar att jag kommer svävandes på ett molm med gloria tillbaka till en roligare blogg när detta helvete är över, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Regina

du är så duktig så gumman!!

2011-12-07 @ 12:49:46
URL: http://mebyregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0