Nu har dom kommit!

Igår kom äntligen Isabelles och Roberts fina tvillingar! En liten Charlie, och en liten Leonel! SÅ himla vackra att det inte finns ord. Pratade med Isabelle på telefon igår kväll och fick då höra Charlie låta i bakgrunden, så overkligt och så häftigt!! Kan inte föreställa mig hur det känns för henne, hennes egna barn är här! och hon kan nu se hur dom ser ut, vem dom är lik osv. Hon skickade över några bilder till mig, så otroligt söta och det är stor skillnad på dom ändå trots att dom är tvillingar! Nu längtar jag tills jag får träffa dom! Jag är nu gudmor för andra gången, och har nu 3 gudbarn! (vet inte hur det blir med Alve än, hehe).. Jag är SÅ STOLT!!

Nu står jag på jobbet och inväntar Jonna som ska bli fixad med hår och smink inför kvällen, nyår idag! Känns som allt har gått väldigt fort, känns dock skönt att få starta igång ett nytt år med allt vad det innebär och kommer att innehålla framför allt. Har ni några nyårslöften?

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Nu har jag en tävling på bloggen :) Lottar ut ett valfritt Iphoneskal :D

http://jennsiii.blogg.se/2011/december/tavlingsdags.html#comment



Gott Nytt År!

Jennsiii

2011-12-31 @ 22:10:47
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0