Skämt och sido

Fick bilder skickade till mig för ett tag sedan, gamla bilder från "förr".. När jag var blondie så att säga och trivdes i djupa urringningar haha, nu är bilden menad att vara ett skämt! kan inte annat än att skratta åt den, jävlar så förbannat stygg! Den till höger känns liksom mer "jag" nu förtiden! Skämt eller inte. Julafton och juldagen är över, julafton spenderades med familjen och en del av släkten, trevligt som alltid! Dock var jag kärring och blev trött redan vid 20, åkte hem och kollade på serier. Juldagen, ja vad ska man säga.. Förfesten var jätte trevlig, en sväng förbi koriander som i jämnförelse mot dom andra krogarna inte hade SÅ lång kö, inge vidare där inne.. Gick vidare till bmb.. och jag kan väl säga såhär, det gör mig inte ett dugg att man ska stänga ner för vilket tråkigt ställe. Jag är inget för att dansa så länge jag inte fått i mig en shot för mycket och det spelas gamla dängor, kön ut ska vi inte ens prata om! tog kanske 1 timme innan jag ens nådde min jacka, nä skit ställe.. Jobbat idag, jobbar imorgon sedan är jag ledig en dag då tänkte jag sätta sprätt lite pengar på rean, eller om jag hittar någon annat "välbehövligt"..


Kommentarer
Postat av: johan

Haha! ;)

2011-12-27 @ 22:24:27
URL: http://lifeofmrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0