So many things.

Jag har under den senaste tiden fått ett stort begär, att uppfylla en dröm.. Jag kan inte leva om jag inte får göra detta någongång i mitt liv. Jag har alltid haft ett stort intresse för smink, helst av allt sminkar jag andra än mig själv. Jag älskar att jobba med former, linjer, skuggningar, att framhäva och dölja och arbeta fram en make som du har i huvudet, färgkombinationer och skapa illusioner. Det är ett behov jag har! haha! Med andra ord SKA jag utbilda mig till makeup-artist. Det kostar mycket pengar, och kommer behöva göras på helger. Dock vet jag en utbildning som min kollega går som finns i Malmö, Stockholm och Göteborg. Man är där varannan helg, under ett halvår. Det är Makeup-store som står bakom den utbildningen.. och det skulle jag fixa, jobba varannan helg och utbilda mig varannan helg och gå i skolan månd-fre. Jag kommer vara trött, sliten och tycka att det stundvis är jävligt jobbigt men gud vad VÄRT DET!

GIVE ME..

Kommentarer
Postat av: Lina

Go for it darling

2011-12-17 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0