Stress i lagom dos.

Har alltid varit bra för mig, då blir jag effektiv och gör saker! men när det är som det är nu så känner jag att jag tappar lite kontroll och blir frustrerad. Jag har egentligen en sak att behöva tänka på, och det är tentan på fredag. Men det är ju aldrig så att man har en sak att göra, att tänka på, att komma ihåg. Just nu känns allt bara rörigt, jag är trött och vill få ordning på saker. Nu när jag kom hem från en dag av plugg i stan tex, vad möter mig då? en ostädad lägenhet såklart. Måste städa, måste handla, måste det och göra det samtidigt som jag måste göra allt annat ja ni förstår säkert vad jag menar. Ska även hinna ringa mina vänner, umgås med mina vänner helst av allt, och försöka få tid till det man vill göra. Herregud, stress är inte min grej. Hela min kropp känner av det, min nacke och rygg går snart av.. jävlar vad jag klagar, samtidigt så tittar man sig själv i spegeln och tänker "men herreugd.." jag måste ha nya kläder, fixa håret, se anständig ut. S U C K.. Det som jag ogillar mest är att jag blir så disträ, otrevlig och lam som person, det tycker jag verkligen inte om. Nåväl, jag ska ge mig och sitta och njuta av mina nyinköpa lurar. Lyssna på musik en stund, innan jag gör något mer.. Det är okej att tycka synd om sig själv ibland! haha ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0