Tankarnas tid

Måste nog vara på natten, vet jag att jag inte behöver gå upp vidare tidigt så kan jag spendera timmar med att tänka.. tänker på livet, vart jag är nu och vart jag kommer befinna mig i framtiden, jag tänker på det som gör mig glad, det jag vill göra och mår bra av och självklart motsatsen. Jag tänker på vänner, definerar en bra vän, och vad som inte är en bra vän, vänder saken till mig själv och funderar ytterligare på vem jag är som vän. Jag tänker på mina förutsättningar i livet, vad jag vill uppnå.. vad jag vill uppleva, mina möjligheter. Jag spinner planer, och drömmar. Försöker föreställa mig hur mitt liv skulle se ut, när alla bitarna faller på sin plats. När jag har nått ett mål, flera mål.. och vägen dit. Jag har kommit fram till en sak iallafall, jag är glad över att jag har mig själv i ur och skur, och att jag är den person jag är. Även om det alltid finns saker man vill förbättra hos sig själv.. Nu pratar jag om personlighet inre egenskaper, man växer med sig själv för varje år som går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0