Yesterday

Bild tagen innan jobbet igår. Vad tycks om örhänget? Jag älskar det, det är självklart från min vän Linas butik specialme. 89:- och det är ditt, du kab självklart köpa två men jag tycker det är snyggast med ett! Igår alltså då, jobbade till 20 och inte mycket mer därtill. Nu ligger jag i soffan med kaffekoppen och njuter av ledigheten ett par timmar, jag har bestämt mig för att ta ledigt helt från plugg och kommer börja skriva på hemtentan efter nyår.. Kommer jobba en hel del  under nyår ändå.. Ikväll ska jag jobba några tim som kontaktperson, vi ska gå på bio är det tänkt då det inte gick någon bra sist. Annars, bara ligga här i mina urgamla mjukiskläder och lyssna på julmusik.. Störande föresten att lönen kommer först på fredag, jag får gå upp tidigt och ta ett varv på stan på förmiddagen för att finna något pent att ha på självaste julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0