Bildregn

Som utlovat kommer nu lite bilder från bla. midsommar, fikakvällar, utekvällar på koriander mfl. Efter mitt mindre utbrott här och ett samtal i samma anda med Nilsson så mår jag nu ett uns bättre! Lite mer lugn, lite mer ro i min lilla kropp haha! Man kan inte få allt man vill ha alla gånger, men jag tänker inte bryta ihop över saker man inte kan göra något åt.. Det finns värre saker och större problem än så i livet. Under kvällen har jag pysslat lite hemma, mumsat på jordgubbar, tänt både ljus och doftolja som jag köpte ett par st av när jag var i Sunne sist. Vanilj och kokos är favoriterna helt klart! även när det kommer till parfymer. Nu ska jag snart bädda ner mig, har mycket att ordna med imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0