Craving, insperation och motivation.

Hej på er! Jobbar till 19, och sedan går jag av på en längre ledighet. Det är så lugnt i butiken idag så jag passar på att skriva ett inlägg, sedan ska jag sätta igång och städa det som ska göras. Det som är bra när det är lugnt är att det finns tid för lite nytänkande i butiken, flytta om kampanjer etc. Just nu har jag craving efter en långklänning från indiska, det roligaste med det är att jag inte ens har varit inne på indiska och sett någon långklänning. Jag vet att jag inte heller passar speciellt bra i längre modeller då jag inte är vidare lång.. men något säger mig att jag vill ha en, tänkte kika förbi imorgon när jag ska göra ärenden inför londonresan och se om jag hittar min "fantasipärla" dock ska jag spara alla pengar till London, förhoppningsvis så finns det en del shopping i min smak :) Annars har jag dom senaste två dagarna gått runt och letat insperation och motivation till olika saker, det är allt från att vara självständig till att komma igång mer med träningen, få ordning som jag vill hemma m.m.. Jag letar lite "jävlar anamma" i mig själv förtillfället. Har ni några bra tips?? :) Hoppas ni får en bra dag, jag ska fortsätta här nu.. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0