Dålig fantasi

Så jag lånar Sandras idé med saker ni förmodligen inte vet om mig, så här kommer 10 st..
  1. Jag är mörkrädd och sover gärna med minst en lampa tänd i lägenheten.
  2. Jag har bara varit kär två gånger.
  3. Min favoriträtt är nachos, skulle kunna äta det varje dag i veckan.
  4. Jag är allergisk mot både pälsdjur och pollen. (sen 20 års ålder)
  5. Jag drömmer om att driva ett rehabliteringshem, med inrikting mot psykisk sjukdom.
  6. Jag hatar otrohet .
  7. Jag är för snäll för mitt eget bästa.
  8. En av mina svaga sidor är att jag ibland kan vara naiv och tro det bästa om alla.
  9. Min favoritfärg är svart.
  10. Jag är en evig romantiker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis såå

2011-07-06 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0