Fart och fläkt

Dagen har gått i ett sen imorse, blev hämtat av mamma strax innan tolv och åkte iväg för att hämta ut mitt pass.. jag skickar en bild på det via mms sen, haha! Jag ser inte klok ut, ren sanning! Var uppe på mammas jobb och skrev ut boardingkorten för att sen åka hem och slänga i tvätten, springa till konsum och köpa fika. Johan och Molly har varit här under em, vi har suttit ute i solen och ätit jordgubbar, muffins, kaffe och festis. Mysigt! Jag och Johan pratade framtidsplaner, kärlek och såklart resan till London. Det som jag älskar med min bror är att jag kan berätta precis allt för honom. Jag fick idag delge honom en sak som jag gått och bärt på länge.. väldigt skönt, reaktionen blev heller inte som jag trott. Det är inga allvarliga saker, bara lilla jag som varit i farten för ett tag sen om man säger så. Nu har jag precis varit nere i tvättstugan och slängt om, sen ska jag dammsuga (viktigt att lämna hemmet rent) diska, och packa. Fler fikabesök väntar också! Jag är bäst på att klämma ihop dagar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0