Frustrerad

Jag borde inte underksattat situationen, och möjligheterna som sen blev verklighet. Jag är så frusterad, jag beter mig som en idiot i mitt egna huvud och vet inte hur jag ska göra för att bli av med det och bli normal igen. Sluta tänka, sluta älta och sluta analysera. Det svider förbannat mycket, mitt ego har verkligen fått sig en törn men jag får helt enkelt se det för vad det är. SKIT! det skulle inte bli såhär, det skulle inte kännas såhär. Men det är inte värt all den här energin och tankeverksamhet som jag har lagt på det på senaste tiden, Jag tänker heller inte försöka bete mig som jag inte bryr mig eftersom jag uppenbarligen gör det.. Dock kan jag göra det lättare för mig själv och gå vidare istället för att försöka med något annat. Jag vet att jag pratar i gåtor, men detta är något jag verkligen inte vill delge i klartext - skriv inget då tänker ni men jag var bara tvungen. Jag åker till London på torsdag, jag ska njuta och ta vara på varje minut som jag är där. Det ska bli så skönt att lämna allt för ett tag! Återkommer senare med ett roligare inlägg, bildregn från dom senaste veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0