Hur gör man då?

Hej! jag är hemma och mellanlandar, har nu fixat ett pass som nog blev tidernas sämsta. HAHA! herregud vilket fult kort, tur att ingen behöver se det speciellt ofta :) Har även varit iväg och storhandlat, fyllt på kyl och frys och tagit ett varv på sommarlagret. Nu ska jag snart vidare för att jobba som består av att gå på bio. Så till rubriken, jag hade ett mycket givande samtal med en tjejkompis igår, vi disskuterade det mest omtalade samtalsämnet som finns inom tjejvärlden - män. Som jag redan skrivit om förut, så ältar vi.. analyserar, och försöker klura ut egna frågeställningar. Det vi pratade om igår var Hur gör man då? hur gör man för att bryta med någon, som du vet inte är bra för dig? Hur gör man för att komma över någon? När är det dags att lämna en relation? Hur ska man vara för att få uppmärksamheten som man suktar efter? Ska man bara försvinna? vara som vanligt? vara bestämd? Hur gör man när killen beter sig som ett rövhål, och du bara tycker om honom mer? varför vill man ha någon som inte vill ha en tillbaka? varför träffar man bara idioter? Hur gör man för att inte ge efter? och vart i helvete är alla bra män? Eller är det enklast att fortsätta vara singel?
Jag och Jonna på koriander förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0