Morsning!

Står på jobbet och har craving efter kaffe, nu när det är lugnt passar jag på att skriva några rader här. Det har mestadels blivit mms-bilder på senaste.. men bättre än inget? Kollade mig i spegeln nyss och insåg att jag ser ut som jag är klädd för en myskväll hemma, haha! även om detta inte var meningen. Jag har nog blivit lite bekväm.. Kanske är för att jag är morgontrött och en jätte styling är inget som lockar på morgonen. Som sagt, jobbar till 19 idag.. Imorgon ska jag till polisstation för ett nytt pass eftersom jag åker till London om mindre är två veckor! JAG LÄNGTAR!! jag äntligen få träffa Sandra som flyttade dit i Januari.. mycket planerat för oss under helgen, bla en musikfestival, och självklart camden, primark etc. Jag är även sjukt sugen på att göra skin divers, så om det finns något BRA men billigt ställe där så kanske jag slår till! Isabelle kommer snart hit och äter lunch med mig, alltid mysigt att få lite sällskap.. och vad är inte bättre sällskap än bästa vännen? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0