Rapunzel of Sweden

Hej på er! Jag ska strax åka iväg med mamma och ordna nytt pass, handla och sen jobba som kontaktperson under em så kommer inte hinna uppdatera er något. Däremot så har jag ordnat en rabattkod till er läsare på Rapunzel Som ger 10% rabatt vid en beställning. (Klicka på namnet för att komma till hemsidan) För er som inte vet vad det är så är det en sida som säljer olika typer av extensions, keratinslingor, clips mm. Jag har själv använt deras hår när jag hade i en hårförlängning och var verkligen nöjd med kvalitén.. Har faktiskt blivit sugen på att sätta i ett mörkbrunt svall! Så klicka in och kika på deras hemsida, om ni har frågor kan ni alltid skriva en kommentar så ska jag försöka besvara den så gott jag kan :) Er rabattkod är: RAP552 Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0