Re-styling

Hej! dålig uppdatering idag, har legat som ett äppelmos i sängen och varit svårt bakfull. Notis: nästa gång skippar jag rödvinet. Jag ska bara spendera kvällen hemma i soffan eftersom jag jobbar imorgon.. gjorde en liten omstyling i sminket igår på jobbet, brukar väldigt sällan använda något under ögonen när jag sminkar mig. Vad tycks? Jag använt en ljus matt skugga över hela locket, sedan lagt en ljusgrå skugga över nästan hela locket upp till ögonbrynen, under brynen har jag lagt en vit skimrig skugga. Det mörka har jag sedan skuggat med är en svart och en mörkblå skugga (den blåa för att få en djupare färg) och under ögonen en kvart kajal som jag skuggat ut med en pensel. Samma kajal innanför ögonen.. Körde på samma sminkning igår kväll, dock är den inte så bra när det är sommar och varmt, utan en bra primer så vill det gärna lägga sig under ögonen vilket inte alls är så snyggt.

Kommentarer
Postat av: Regina

Det var skitsnyggt!

2011-07-08 @ 20:44:23
URL: http://mebyregina.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar

TACK! :)

2011-07-09 @ 00:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0