Äntligen..

Vågar jag säga att jag kommit igång med träningen, om än lite smått men det är på gång! Förra veckan spinnade jag ca 7 km och försökte mig på roddmaskinen som jag s k a lära mig att använda. Idag har jag och jonna varit ute och powerwalkat och kört lite utomhusfys, med andra ord styrketräning i gräset. Var förbi friskis och köpte äntligen ett nytt träningskort, sommarkortet passade fint nu innan höstterminen kör igång. Nu har vi precis avnjutit en islatte ute på gården, köpt jordgubbar för andra (om inte mer) dagen i rad och ska duscha, och göra mat och matlåda tills imorgon. Jobbar heldag imorgon 10-19, jag är livrädd för att försova mig så Jonna är min sängpartner inatt, haha! Jag kommer förmodligen aldrig bli en morgonmänniska.. men jag försöker! hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0