Bra bra bra dag! Trots att jag är svintröt...

img_7728 (MMS)

Bra bra bra dag! Trots att jag är svintrött, kunde inte sova inatt pga både det ena och det andra. Men den här dagen känns bättre! Heldag på jobbet, hedelund överaskade mig med en liter jordgubbar, killen på cafét bjöd på scones imorse, mamma har köpt shorts till mig, och en ny concelear som försvann i helgen. Nilsson har fixat en ny kavaj till mig från h&m, och linas syster kommer ner efter stängning och ger mig ett par örhängen från special me.. Ni hör! Alla är så underbara, och jag skulle kunna fortsätta med ett par saker till. Skönt att vinden förhoppnigsvis vänder nu, det tar den tiden det tar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0