Helgen som var

Hej! En liten mindre bloggtorka har stundat, Sista tentan och laborationen är nu klara och inskickade. Jag väntar ihärdigt på svar för att känna mig helt klar med kursen. När jag satt i skolan förra veckan fick jag en härlig känsla, med tanke på att det var student. Jag kommer faktiskt få uppleva en till examen, när jag är helt färdigutbildad. Gud vilken häftig känsla att vara helt klar, och redo för karriären. Tills dess kommer jag förmodligen ha många roliga år på uni, och dom ser jag verkligen fram emot! jag har helt klart fått mersmak, och även fast jag bara läste en termin med min klass så kändes det lite ledsamt att det tog slut, men nya jobbiga tentor väntar! haha! Som jag tidigare pratat om, att det är många som "sätter sig till ro" med barn etc nu i min omgivning, det är verkligen kul för deras skull och jag kommer gråta många glädjetårar åt små under som kommer födas men jag är minst lika lycklig över att jag har funnit min väg som jag är nöjd över! det är det som är viktigast, att jag och dom i min omgivning mår bra! oavsett val vi gör i livet.
Nog om dom djupgående samtalen, jag har nyss kommit hem från några timmars barnvaktsittande. Lowa sov under hela tiden så det var bara mysigt att krypa upp i min kusins soffa och kolla på film.. Helgen spenderades med grillat och öl hemma hos Sara med trevligt sällskap, för att sedan gå vidare till bmb. Den kön är inte att leka med, vilket jävla tryck det var bakifrån! usch! som tur är, kom vi in på ett litet smidigare sätt..  Seg söndag som avslutades med lite rosévin hemma hos Jonna, Jobb på måndag och igår var Jonna N här och delade en flaska rött. Haha, herregud vad det har varit stor intag av alkohol.. märks att jag har tagit sommarlov ;) Några bilder från ovanstånde händelser:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0