Humor

Har jag sagt att humor är min största passion? Det är det som håller glöden uppe dom dagarna jag vill lägga mig under täcket, spy på allt och alla. Jag har egenskapen att ha vansinnigt roligt med mig själv, det behövs liksom inte mer än jag för att muntra upp mig själv. Självklart är det mycket roligare om man har någon att "kasta" min absolut sjuka humor på, eller i bästa fall dela den med en likasinnad människa. Min bror och jag har exakt samma humor, jag förmodar att jag har blivit präglad av honom eftersom han är 9 år äldre. Summan är att jag älskar humor, jag älskar att skratta! Johanna Björkman minus humor hade inte varit något att hänga i granen.. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för jobbet, först ska jag iväg och äta lunch med Kim. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: daisy

haha. ett annat tecken på din humor och ditt självgoda jag. du står i alla möjliga butiker och prövar solisar . jag går iväg och du står där och prövar för dig själv. sen asgarvar du stup i sekunden åt hur fula glasögonen faktiskt är. haha. du är go du!

2011-06-03 @ 13:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0