I'm alive!

Men knappt! haha, gårdagen slutade i en karatefylla som heter duga! V a d hände är min fråga? jag tycker inte jag drack speciellt mycket, + att den här superfyllan kom på mindre än en timme. Inte okej, haha! för jag blir en brännd människa när jag blir sådär full. Gör och säger saker, som jag normalt sett inte skulle göra. Skäms.. ångesten var total när jag vaknade imorse, men det brukar man aldrig komma ifrån på söndagar. usch! Har spenderat dagen hos min kusin, ätit mat, druckit kaffe, druckit vatten, druckit coca-cola haha. Smörjde in mig i sololja och pressade lite på hennes balkong, just nu är jag så vit så jag bländar min omgivning när jag går ut. Ni ska se mina ben, typ genomskinliga! haha! Mycket trevligt sällskap igår iallafall, vi blev ett gäng brudar ute på min gård, rose + fanta och en miljoncigaretter. Hedelund hade en fiffig mygg-app som gjorde att myggena uteblev, super! rekomenderas för den funkar verkligen. Nu väntar jag på Jonna och hennes syster, tydligen big brother final ikväll.. kunde inte bry mig mindre eftersom jag inte tittar på dyngan men Petra hade tydligen inte 5an hemma så man får agera god vän :) Många ute idag har jag hört? det ska i n t e jag kan jag lova! jordgubbar, coca-cola och trueblood väntar på mig ikväll.
Jag kan tydligen bara ta ego-bilder till en viss gräns.. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0